dijous, 15 de gener del 2009

EXPLICA'NS LA TEVA HISTORIA

BULMA
A mi també em van recollir del carrer quan era molt petita.
I ara, ja fa 10 anys que visc amb la meva família, que són un bon exemple de tinença responsable d'animals de companyia.
Porto xip, estic censada en el municipi on resideixo i estic esterilitzada.
____________________________________________

FIGU
Sóc en Figu.
Fa 9 anys quan era molt petitó, el meu destí va canviar.
L'Alfons i la Carme em van recollir de dins un contenidor, on algú m'hi va tancar.
Ara visc a casa seva, ... o ells viuen a la meva, perquè jo sóc el rei de casa.
Dormo al seu llit, menjo pinso del bo, i em donen molt de carinyo.
Ara sóc un gat molt feliç!

Tu també pots fer feliç a un animal abandonat. Som molt agraïts i fem molta companyia.
__________________________________________

LAURA Y MEU Meu cuando tenía un més.



Meu a los 7 meses

Laura encontró a Meu abandonado en la calle cuando solo tenía un mes. Ahora con 7 meses es todo un señor gato, cariñoso y juguetón.
__________________________________________
TERESA Y TANA

Tana recien adoptada


A los 7 meses de la adopción


Cuando adopté a Tana en el 2001, tenía unos 6 años y pesaba solo 21 kg., le faltaba tanto peso que no pudieron esterilizarla porque no hubiera superado la anestesia, la segunda foto es a los 7 meses, pesaba ya 30 kg. y el cambio era espectacular, estaba siempre tan contenta que en lugar de una perra de 6 años parecia un cachorro siempre saltando y haciendo la payasa, ha sido el perro más fiel que he tenido y desde el primer momento fué como mi sombra. Tana nos dejó a finales del 2008.